Nádherná replika starej lokomotívy Rocket v mierke 1/24 vyrobená z dreva a kovu. Vďaka svojim vlastnostiam bola Rocket prvou užitočnou a praktickou lokomotívou z hľadiska prepravy cestujúcich a tovaru, čím odštartovala nový vek v histórii dopravy.
Tento nádherný zmenšený model AEC Bus B-typu si môžete postaviť krok za krokom. Tento neuveriteľný model starého vozidla vám umožní dlhé chvíle príjemného trávenia voľného času. Autobusy typu B boli vyrobené vo Walthamstow a nahradili predchádzajúce autobusy typu X. Typ B mal kapacitu 34 osôb, 16 vo vnútri a 18 na nekrytej hornej palube a je považovaný za prvý sériovo vyrábaný autobus.Prvý z týchto autobusov začal prepravovať cestujúcich v roku 1911. Do roku 1913 ich bolo uvedených do prevádzky pribl
USS Missouri BB-63, známa ako „Mighty Mo“, bola poslednou bojovou loďou, ktorú si objednalo americké námorníctvo. Stavba sa začala v roku 1941 a spustená bola v roku 1944 počas najkritickejších momentov druhej svetovej vojny. Missouri zohrala kľúčovú úlohu v niekoľkých tichomorských bitkách, vrátane Iwo Jimy a Okinawy. Jeho najznámejší moment nastal 2. septembra 1945, keď sa stal miestom kapitulácie Japonska, ktorá znamenala koniec vojny. Stavebnica modelu USS Missouri BB-63 ponúka detailnú reprodukc
Santa Maria Occre 12010 Santa María bola najväčšia z troch lodí a zohrala kľúčovú úlohu počas plavby v roku 1492, ktorá vyvrcholila objavením Nového sveta. V auguste 1492 táto loď Santa María a Columbus odišli zo Španielska, aby v októbri
V stavebnici nájdete diely z preglejky, lišty, guľatinu na sťažne a rahná, hotové kladky, očká, klinčeky, nite na imitáciu lanovia, kotvy, ušité plachty, vlajky a iné diely. Diely z preglejky sú precízne vyrezané laserom a k oddeleniu stačí ostrý nôž. Na lepenie drevených dielov môžte použiť disperzné lepidlo a na lepenie kovových dielov sekundové. Obsahuje liatu plaketu s menom modelu, základný stavebný stojan, Video návod krok za krokom,n ávod v 5 jazykoch HD fotografie krok za krokom.
Vyhotovte si svoj realisticky vyzerajúci podstavec, ktorý vhodne doplní akýkoľvek model električky alebo veterána. Nejde o hotový podstavec. Dĺžka 400 mm Šírka 200 mm
Súprava na presné meranie a rezanie obsahuje uhlomer, 10 cm pravítko, dlhá píla, krátka píla, čepeľ Píly sa používajú na presné rezy malých kusov. Štvorcový uhlomer slúžia na kontrolu uhlov a čo je najdôležitejšie, na zabezpečenie toho, aby kusy zvierali navzájom uhol 90°. 10 cm pravítko je na meranie malých kúskov a zarovnávanie rôznych komponentov. Uhlový uhlomer sa používa na výpočet alebo replikáciu uhlov. Čepeľ sa používa na pozdĺžne drážkovanie a skrášľovanie pásikov.
Apóstol Felipe bola jednou zo šiestich galeón, ktoré postavil Martin de Arana pre kráľa Felipe IV. Tvorilo súčasť „strieborných galeón“. Tento druh galeón sa používal na prepravu tovaru a pokladov v „Race for the Indies“. Jeho prvá plavba ako člen galeónovej flotily sa uskutočnila v roku 1629 a prepravila poklady do Španielska. Do roku 1633 to bolo admirálske plavidlo Guardianskej armády. Zúčastnilo sa brazílskej vojny o znovuzískanie Pernambuca a prepravovalo vojakov a peniaze do Flámska, kde sa zúč
Jupiter bola americká lokomotíva typu 4-4-0 a je historicky veľmi dôležitá kvôli úlohe, ktorú zohrala na prvej americkej transkontinentálnej železničnej trati. Tento vlak vlastnila Central Pacific Railroad a postavili ho v roku 1868 Schenectady Locomotive Works v New Yorku spolu s ďalšími tromi lokomotívami: Storm,Leviathan a Whirlwind. V súčasnosti sa presná replika lokomotívy Jupiter nachádza v Golden Spike National na Promontory Summit v Utahu. Vynikajúca replika americkej lokomotívy Jupiter v mie
Roger No. 119 je lokomotíva 4-4-0 známa aj ako americká lokomotíva, bola postavená v Locomotive Rogers and Machine Works v Patersone, New Jersey v roku 1868, s číslami 116, 117, 118 a 120. Vynikajúca replika americkej drevenej a kovovej lokomotívy č. 199 v mierke 1/32 od OcCre. Stavebnica obsahuje drevené, plastové,kovové diely,manuál s podrobným plánom a pokynmi. Veľkolepý model motora 119 spolu s Jupiterom dopĺňajú model železničného rušňa slávnej dvojice. Dĺžka: 502 mm Šírka: 87 mm Výška: 145 mm
Stavebnica obsahuje všetok potrebný materiál pre stavbu modelu okrem lepidiel, farieb a bezfarebného laku. Trup sa zhotovuje klasickou technológiou plaňkovaním (olištovaním) na rebrá. V stavebnici nájdete diely z preglejky, lišty, množstvo mosadzných dielov ako napr. okná, dvere, reťaze, početné detaily vo vnútri trupu, kompletné delá, munícia, hojdacie siete, tovar, sud. Diely z preglejky sú precízne vyrezané, k oddeleniu stačí ostrý nôž. Na lepenie drevených dielov je možné použiť disperzné lepidlo
El Santísima Trinidad bola postavená v Havane a spustená na vodu 2. marca 1769. Bola to najväčšia vojnová loď XVIII storočia so 130 delami. Stavebnica obsahuje všetok materiál potrebný na stavbu modelu okrem lepidiel, farieb a bezfarebného laku. Trup sa zhotovuje klasickou technológiou lištovaním (plankovaním) na rebrá v tomto prípade dvojitým. V stavebnici nájdete diely z preglejky, lišty, guľatinu na sťažne a rahná, hotové kladky, očká, klinčeky, nite na imitáciu lanovia, kotvy, ušité plachty, vlajky a
- Drevo s certifikátom FSC alebo PEFC. - Vysoká presnosť rezania. - Fotorytiny s mosadznými reliéfmi. - Video . - Pokyny v 5 jazykoch. - HD fotografie krok za krokom. - Zoznam dielov s rozmermi a materiálmi. - IP karta na identifikáciu kusov. - Mierka plánov. - Vysoko kvalitný model. dĺžka:980 mm šírka:304 mm výška:560 mm
Tmel sa používa na zakrytie škár alebo opravu nedokonalostí, ktoré môžu zostať v trupe, ako je napríklad oblasť, ktorá bola prepadnutá viac, ako je potrebné, alebo nechcené diery. Akrylát na vodnej báze ideálny pre modely lodí, železničné modely a iné.