Tesniaca hmota vyrobená na základe gumy, vhodná pre spájanie kovových častí a pre vyplnenie karosérie vozidla. Je taktiež vhodná pre vnútorné časti karosérie, ktoré nie sú priamo vystavené UV žiareniam. Nanáša sa ľahko manuálnou alebo pneumatickou pištoľou. V závislosti od hrúbky, schne rýchlo, zostáva elastická a rozmerovo stála. Po vysušení je prelakovateľná všetkými lakovacími systémami.
Antikorózna jednozložková vysoko kvalitná základná náterová látka, vhodná na kovové a drevené povrchy. Je odolná voči soli, vlhku a nepriaznivým poveternostným podmienkam. Nanáša sa štetcom, valcom alebo striekacou pištoľou (priemer trysky 1,8 mm). Riedi sa 10 - 30% riedidlom BODY ECO THINN (#767). NEOBSAHUJE ZINOK A CHROMAN OLOVNATÝ.
Vysoko kvalitná dvojzložková antikorózna epoxidová základná farba. Má výbornú zlievateľnosť a priľnavosť. Je odolná extrémnym poveternostným podmienkam. Používa sa na staré laky, nebrúsený kov, hliník, nerezovú oceľ a zinok. Tuží sa v pomere 4:1 epoxidovým tužidlom BODY 989 EPOXY HARDENER (732). Riedi sa 20-30% riedidlom BODY EPOXY THINNER (775). Nanáša sa striekacou pištoľou s priemerom trysky 1,5-1,8 mm.
Kvalitná striekacia pištoľ, ktorá je spoľahlivá, všestranná a prispôsobiteľné potrebám pre všetky profesionálne použitia . Môže byť použitá s tryskami, tvz. má vymeniteľnú trysku. Používa sa na základné a vrchné nátery. K dispozícii s tryskou 1,4 mm, 1,8 mm a 2,5 mm.
Základná farba umožňujúca nástreky materiálov, pri ktorých by mohlo dôjsť k naleptaniu podkladových farieb vrchným náterovým systémom. Prekryjú sa slabou vrstvou 10-20 mikromertrů a potom aplikujeme akýkoľvek náterový systém.
Základná farba umožňujúca nástreky materiálov, pri ktorých by mohlo dôjsť k naleptaniu podkladových farieb vrchným náterovým systémom. Prekryjú sa slabou vrstvou 10-20 mikromertrů a potom aplikujeme akýkoľvek náterový systém.
Izolačný proti hlukový materiál na báze kaučuku s optimálnymi krycími schopnosťami. Vhodný pre vonkajšie a vnútorné časti karosérie automobilu s výbornou priľnavosťou. Nanáša sa so špeciálnou striekacou pištoľou (Body UBS) pri tlaku 5 - 6 bar. (Skrátená tryska vytvára jemnú štruktúru zatiaľ čo dlhá tryska hrubšiu.) Schne rýchlo, vytvára charakteristický krúpkový povrch a zostáva elastický. Po vysušení je prelakovateľný všetkými lakovacími systémami. PLASTOFIX (#340) musí byť použitý pred každým
Izolačný proti hlukový materiál na báze kaučuku s optimálnymi krycími schopnosťami. Vhodný pre vonkajšie a vnútorné časti karosérie automobilu s výbornou priľnavosťou. Nanáša sa so špeciálnou striekacou pištoľou (Body UBS) pri tlaku 5 - 6 bar. (Skrátená tryska vytvára jemnú štruktúru zatiaľ čo dlhá tryska hrubšiu.) Schne rýchlo, vytvára charakteristický krúpkový povrch a zostáva elastický. Po vysušení je prelakovateľný všetkými lakovacími systémami. PLASTOFIX (#340) musí byť použitý pred každým
Izolačný proti hlukový materiál na báze kaučuku s optimálnymi krycími schopnosťami. Vhodný pre vonkajšie a vnútorné časti karosérie automobilu s výbornou priľnavosťou. Nanáša sa so špeciálnou striekacou pištoľou (Body UBS) pri tlaku 5 - 6 bar. (Skrátená tryska vytvára jemnú štruktúru zatiaľ čo dlhá tryska hrubšiu.) Schne rýchlo, vytvára charakteristický krúpkový povrch a zostáva elastický. Po vysušení je prelakovateľný všetkými lakovacími systémami. PLASTOFIX (#340) musí byť použitý pred každým
Izolačný proti hlukový materiál na báze kaučuku s optimálnymi krycími schopnosťami. Vhodný pre vonkajšie a vnútorné časti karosérie automobilu s výbornou priľnavosťou. Schne rýchlo, vytvára charakteristický krúpkový povrch a zostáva elastický. Po vysušení je prelakovateľný všetkými lakovacími systémami.
Izolačný proti hlukový materiál na báze kaučuku s optimálnymi krycími schopnosťami. Vhodný pre vonkajšie a vnútorné časti karosérie automobilu s výbornou priľnavosťou. Schne rýchlo, vytvára charakteristický krúpkový povrch a zostáva elastický. Po vysušení je prelakovateľný všetkými lakovacími systémami.
Izolačný proti hlukový materiál na báze kaučuku s optimálnymi krycími schopnosťami. Vhodný pre vonkajšie a vnútorné časti karosérie automobilu s výbornou priľnavosťou. Nanáša sa so špeciálnou striekacou pištoľou (Body UBS) pri tlaku 5 - 6 bar. (Skrátená tryska vytvára jemnú štruktúru zatiaľ čo dlhá tryska hrubšiu.) Schne rýchlo, vytvára charakteristický krúpkový povrch a zostáva elastický. Po vysušení je prelakovateľný všetkými lakovacími systémami. PLASTOFIX (#340) musí byť použitý pred každým
Materiál vyrobený z vosku, asfaltu a umelej živice, odolný voči soli a vlhku. Používa sa len na spodné časti karosérie. Schne rýchlo, nepraská, dobre vyplňuje póry a zostáva elastický pri teplotách od -20?C do + 60?C. Má veľmi dobrú priľnavosť ako na čistom povrchu, tak aj na starom nátere. Je pripravený na použitie, aplikuje sa špeciálnou pištoľou (Body UBS) pri tlaku 5 - 6 bar (jemnejšiu štruktúru dosiahneme pridaním riedidla BODY 767 ECO THINN v množstve 5 - 10%). Nedá sa lakovať, pretože obs
Tixotroptný materiál na báze asfaltu a kaučuku s ochranou pred koróziou a mechanickému poškodeniu podvozku. Má veľmi dobrú priľnavosť s trvalou pružnosťou. Používa sa na spodné časti karosérie. Môže byť zriedený s riedidlom 10 - 20%. Nanáša sa štetcom alebo striekacou pištoľou pri tlaku 5 - 6 bar. Nedá sa lakovať.
Tixotroptný materiál na báze asfaltu a kaučuku s ochranou pred koróziou a mechanickému poškodeniu podvozku. Má veľmi dobrú priľnavosť s trvalou pružnosťou. Používa sa na spodné časti karosérie. Môže byť zriedený s riedidlom 10 - 20%. Nanáša sa štetcom alebo striekacou pištoľou pri tlaku 5 - 6 bar. Nedá sa lakovať.