Technika: Čerpadlo má samonasávaciu konštrukciu, tzn. pri uvedení do prevádzky je potrebné naplniť iba samotné čerpadlo. Vnútorné konštrukčné prvky čerpadla sú vyrobené zo špeciálneho odolného plastu, takže pri dlhšom odstavení nehrozí ich korózia. Skriňa čerpadla je vyrobená z liatiny alebo nehrdzavejúcej ocele. Hriadeľ čerpadla je utesnený najnovším axiálnym tesnením s keramickou vložkou. Modely s označením B majú heavy-duty mosadzné obehové koleso, ktoré má výborné antikorózne parametre, je omnoho od .
Technika: Čerpadlo má samonasávaciu konštrukciu, tzn. pri uvedení do prevádzky je potrebné naplniť iba samotné čerpadlo. Vnútorné konštrukčné prvky čerpadla sú vyrobené zo špeciálneho odolného plastu, takže pri dlhšom odstavení nehrozí ich korózia. Skriňa čerpadla je vyrobená z liatiny alebo nehrdzavejúcej ocele. Hriadeľ čerpadla je utesnený najnovším axiálnym tesnením s keramickou vložkou. Modely s označením B majú heavy-duty mosadzné obehové koleso, ktoré má výborné antikorózne parametre, je omnoho od .
Technika: Čerpadlo má samonasávaciu konštrukciu, tzn. pri uvedení do prevádzky je potrebné naplniť iba samotné čerpadlo. Vnútorné konštrukčné prvky čerpadla sú vyrobené zo špeciálneho odolného plastu, takže pri dlhšom odstavení nehrozí ich korózia. Skriňa čerpadla je vyrobená z liatiny alebo nehrdzavejúcej ocele. Hriadeľ čerpadla je utesnený najnovším axiálnym tesnením s keramickou vložkou. Modely s označením B majú heavy-duty mosadzné obehové koleso, ktoré má výborné antikorózne parametre, je omnoho od .
Technika: Čerpadlo má samonasávaciu konštrukciu, tzn. pri uvedení do prevádzky je potrebné naplniť iba samotné čerpadlo. Vnútorné konštrukčné prvky čerpadla sú vyrobené zo špeciálneho odolného plastu, takže pri dlhšom odstavení nehrozí ich korózia. Skriňa čerpadla je vyrobená z liatiny alebo nehrdzavejúcej ocele. Hriadeľ čerpadla je utesnený najnovším axiálnym tesnením s keramickou vložkou. Modely s označením B majú heavy-duty mosadzné obehové koleso, ktoré má výborné antikorózne parametre, je omnoho od .
Technika: Čerpadlo má samonasávaciu konštrukciu, tzn. pri uvedení do prevádzky je potrebné naplniť iba samotné čerpadlo. Vnútorné konštrukčné prvky čerpadla sú vyrobené zo špeciálneho odolného plastu, takže pri dlhšom odstavení nehrozí ich korózia. Skriňa čerpadla je vyrobená z liatiny alebo nehrdzavejúcej ocele. Hriadeľ čerpadla je utesnený najnovším axiálnym tesnením s keramickou vložkou. Modely s označením B majú heavy-duty mosadzné obehové koleso, ktoré má výborné antikorózne parametre, je omnoho od .
Technika: Vtok je v tvare Archimedovej špirály, nad ktorou rotujú dva rezné nože z odolnej liatiny. Kryt elektromotora je vyrobený z chrómovanej ocele s vyššou odolnosťou voči agresívnym odpadovým vodám a kryt motora je vyrobený z plastu odolného proti korózii alebo nehrdzavejúcej ocele. Použité materiály zaisťujú dlhú životnosť čerpadla. Puzdro čerpadla je vyrobené z liatiny, pričom jeho hriadeľ je utesnený moderným axiálnym tesnením s keramickou vložkou. Plavákový spínač automaticky zapína a vypína v ..
Technika: Vtok je v tvare Archimedovej špirály, nad ktorou rotujú dva rezné nože z odolnej liatiny. Kryt elektromotora je vyrobený z chrómovanej ocele s vyššou odolnosťou voči agresívnym odpadovým vodám a kryt motora je vyrobený z plastu odolného proti korózii alebo nehrdzavejúcej ocele. Použité materiály zaisťujú dlhú životnosť čerpadla. Puzdro čerpadla je vyrobené z liatiny, pričom jeho hriadeľ je utesnený moderným axiálnym tesnením s keramickou vložkou. Plavákový spínač automaticky zapína a vypína v ..
Technika: Vtok je v tvare Archimedovej špirály, nad ktorou rotujú dva rezné nože z odolnej liatiny. Kryt elektromotora je vyrobený z chrómovanej ocele s vyššou odolnosťou voči agresívnym odpadovým vodám a kryt motora je vyrobený z plastu odolného proti korózii alebo nehrdzavejúcej ocele. Použité materiály zaisťujú dlhú životnosť čerpadla. Puzdro čerpadla je vyrobené z liatiny, pričom jeho hriadeľ je utesnený moderným axiálnym tesnením s keramickou vložkou. Plavákový spínač automaticky zapína a vypína v ..
Technika: Obežné koleso so štyrmi lopatkami (systém Vortex) je vyrobené z odolnej liatiny, čo má zásadný vplyv na životnosť i spoľahlivosť celého systému. Kryt motora čerpadla je umiestnený v antikorovom puzdre a spodná časť čerpadla – hydraulická komora – je vyrobená z masívnej sivej liatiny. Na utesnenie hriadeľa sú použité simeringy a moderné axiálne tesnenie. Čerpadlo je chladené kvapalinou, preto dbajte na to, aby nebežalo nasucho. Plavákový spínač automaticky zapína a vypína čerpadlo v dôsledku zm .
Technika: Obežné koleso so štyrmi lopatkami (systém Vortex) je vyrobené z odolnej liatiny, čo má zásadný vplyv na životnosť i spoľahlivosť celého systému. Kryt motora čerpadla je umiestnený v antikorovom puzdre a spodná časť čerpadla – hydraulická komora – je vyrobená z masívnej sivej liatiny. Na utesnenie hriadeľa sú použité simeringy a moderné axiálne tesnenie. Čerpadlo je chladené kvapalinou, preto dbajte na to, aby nebežalo nasucho. Plavákový spínač automaticky zapína a vypína čerpadlo v dôsledku zm .
Technika: Puzdro motora čerpadla je vyrobené z kyselinovzdornej nehrdzavejúcej ocele (INOX), čo mu zaisťuje vynikajúcu odolnosť proti korózii. Puzdro čerpadla a kryt je vyrobený z kombinácie INOXU a kyselinovzdorného plastu a samotné obežné koleso s ôsmimi lopatkami je vyrobené z NORYLU, ktorý má vynikajúce antikavitačné vlastnosti. Hriadeľ nie je utesnený dvomi pružinovými tesneniami, ako je to obvyklé, ale profesionálnym variantom s axiálnym tesnením s klzným krúžkom. Toto riešenie je zárukou dlhoročn .
Technika: Puzdro motora čerpadla je vyrobené z kyselinovzdornej nehrdzavejúcej ocele (INOX), čo mu zaisťuje vynikajúcu odolnosť proti korózii. Puzdro čerpadla a kryt je vyrobený z kombinácie INOXU a kyselinovzdorného plastu a samotné obežné koleso s ôsmimi lopatkami je vyrobené z NORYLU, ktorý má vynikajúce antikavitačné vlastnosti. Hriadeľ nie je utesnený dvomi pružinovými tesneniami, ako je to obvyklé, ale profesionálnym variantom s axiálnym tesnením s klzným krúžkom. Toto riešenie je zárukou dlhoročn .
Technika: Puzdro motora čerpadla je vyrobené z kyselinovzdornej nehrdzavejúcej ocele (INOX), čo mu zaisťuje vynikajúcu odolnosť proti korózii. Puzdro čerpadla a kryt je vyrobený z kombinácie INOXU a kyselinovzdorného plastu a samotné obežné koleso s ôsmimi lopatkami je vyrobené z NORYLU, ktorý má vynikajúce antikavitačné vlastnosti. Hriadeľ nie je utesnený dvomi pružinovými tesneniami, ako je to obvyklé, ale profesionálnym variantom s axiálnym tesnením s klzným krúžkom. Toto riešenie je zárukou dlhoročn .
Průtokový spínač je vyroben z odolných materiálů zajišťujících dlouhou životnost. Je velmi jednoduchý na ovládání a snadno a jednoduše se instaluje. Zařízení automaticky spíná a zastavuje čerpadlo při otevření nebo uzavření kohoutku. Chrání
Pokud je hladina níže než 9 m, je potřeba použít hlubinné čerpadlo. Profesionální hlubinná čerpadla ELPUMPS dokáží uspokojit nejrůznější potřeby zákazníků. Od ekonomické a velmi oblíbené řady VP 300, kde je hlavním kritériem vynikající