Najširší sortiment hadíc, hydraulické valce, hydraulické koncovky, rýchlospojky, šrobenia, manometre, hydraulické hadice
Guľová maznica 45°, alebo mazacia hlavica guľová 45° DIN 71 412, sa používa najmä tam, kde je dôležité udržiavať konštantný prívod maziva do rôznych súčastí strojov a mechanických zariadení, ako sú valce, ložiská, ozubené kolesá a iné. Ich výhodou je možnosť automatického a kontinuálneho zásobovania mazivom bez potreby ručného alebo časovo náročného zásahu.
Inteligentná čistička vzduchu Zbavte svoju domácnosť alergénov aj prachu. Inteligentná čistička TESLA Smart Air Purifier S200 je ideálna pre miestnosti do s rozlohou do 28 m². Kombinácia filtra 3 v 1, UV lampy a ionizátora odstráni zo vzduchu až 99,95% prachových častíc a bojuje aj so zápachom, peľmi, vírusmi i baktériami. Vďaka modernému dizajnu a dvom farbám (čierna a biela) dokonale zapadne do každého interiéru. Pohodlné ovládanie zabezpečuje prehľadný LCD panel a mobilná aplikácia TESLA Smart.
Čelusťová maznica je používaná na mazanie alebo podávanie maziva do rôznych mechanických súčastí.Tento typ maznice je často využívaný v priemyselných aplikáciách, kde je potrebné zabezpečiť hladký pohyb a zamedziť opotrebeniu častí v dôsledku trenia.
Je to alternatívne riešenie pre situácie, v ktorých nie sú navijaky. Zabezpečuje rýchle a čisté dodanie a bez plytvania mazacích olejov pre rôzne potreby. Po pripojení k vzduchom ovládanej pumpe (jedna pre každý kohút) a pomocou kohútovej páky je dávkovač vždy pripravený. Dodáva sa vždy s ovládacím kohútom, je predpripravený pre ďalšie dva kohúty a umožňuje súčasnú dodávku troch rôznych druhov tekutín
Odporúčajú sa na plnenie a údržbu oleja. Nádrž môže byť naplnená do 4/5 svojej kapacity a keď je do nej privedený vzduch na 6-8 bar, funguje automaticky bez akéhokoľvek nepretržitého pripojenia na stlačený vzduch
Ručné dávkovače oleja s dvojčinným ručným čerpadlom (pumpou), vhodné pre oleje s vysokou viskozitou (SAE 15-220). Odporúčajú sa na plnenie alebo výdaj motorových olejov, prevodoviek, diferenciálov, hydraulických agregátov atď.
Vzduchom ovládané odsávačky oleja sú ideálne pre rýchlu výmenu motorového oleja v každom vozidle. Po odtlakovaní pracujú autonómne, bez potreby pripojenia na stlačený vzduch, pre nezávislé a rýchle nasávanie pomocou vhodnej sondy medzi pribalenou súpravou 10 sond. Jednotky dokážu vysať až 2/3 svojej kapacity. Olej vymieňajte pri teplote 60°- 80°C (pri vypnutom motore). Upozornenie: Nepoužívajte tieto jednotky na odsávanie brzdových olejov, palív a horľavých kvapalín.
Vzduchom ovládané odsávačky oleja sú ideálne pre rýchlu výmenu motorového oleja v každom vozidle. Po odtlakovaní pracujú autonómne, bez potreby pripojenia na stlačený vzduch, pre nezávislé a rýchle nasávanie pomocou vhodnej sondy medzi pribalenou súpravou 10 sond. Jednotky dokážu vysať až 2/3 svojej kapacity. Olej vymieňajte pri teplote 60°- 80°C (pri vypnutom motore). Upozornenie: Nepoužívajte tieto jednotky na odsávanie brzdových olejov, palív a horľavých kvapalín.
Vzduchom ovládané odsávačky oleja sú ideálne pre rýchlu výmenu motorového oleja v každom vozidle. Po odtlakovaní pracujú autonómne, bez potreby pripojenia na stlačený vzduch, pre nezávislé a rýchle nasávanie pomocou vhodnej sondy medzi pribalenou súpravou 10 sond. Jednotky dokážu vysať až 2/3 svojej kapacity. Olej vymieňajte pri teplote 60°- 80°C (pri vypnutom motore). Upozornenie: Nepoužívajte tieto jednotky na odsávanie brzdových olejov, palív a horľavých kvapalín.
Vzduchom ovládané odsávačky oleja sú ideálne pre rýchlu výmenu motorového oleja v každom vozidle. Po odtlakovaní pracujú autonómne, bez potreby pripojenia na stlačený vzduch, pre nezávislé a rýchle nasávanie pomocou vhodnej sondy medzi pribalenou súpravou 10 sond. Jednotky dokážu vysať až 2/3 svojej kapacity. Olej vymieňajte pri teplote 60°- 80°C (pri vypnutom motore). Upozornenie: Nepoužívajte tieto jednotky na odsávanie brzdových olejov, palív a horľavých kvapalín.
V strojárstve je kontrola hladiny oleja a maziva dôležitá z niekoľkých dôvodov. Prvým dôvodom je zabezpečenie správneho mazania strojových súčiastok, ktoré sú neustále v pohybe a vystavené vysokým teplotám a tlakom. Ak by bola hladina maziva príliš nízka, mohlo by dôjsť k zahriatiu súčiastok a ich poškodeniu. Ďalším dôvodom je prevencia pred opotrebením a skorým opotrebovaním strojových súčiastok. Pri nedostatku maziva by dochádzalo k zvýšenému treniu medzi súčiastkami, čo by postupne viedlo k ich opotre
V strojárstve je kontrola hladiny oleja a maziva dôležitá z niekoľkých dôvodov. Prvým dôvodom je zabezpečenie správneho mazania strojových súčiastok, ktoré sú neustále v pohybe a vystavené vysokým teplotám a tlakom. Ak by bola hladina maziva príliš nízka, mohlo by dôjsť k zahriatiu súčiastok a ich poškodeniu. Ďalším dôvodom je prevencia pred opotrebením a skorým opotrebovaním strojových súčiastok. Pri nedostatku maziva by dochádzalo k zvýšenému treniu medzi súčiastkami, čo by postupne viedlo k ich opotre
V strojárstve je kontrola hladiny oleja a maziva dôležitá z niekoľkých dôvodov. Prvým dôvodom je zabezpečenie správneho mazania strojových súčiastok, ktoré sú neustále v pohybe a vystavené vysokým teplotám a tlakom. Ak by bola hladina maziva príliš nízka, mohlo by dôjsť k zahriatiu súčiastok a ich poškodeniu. Ďalším dôvodom je prevencia pred opotrebením a skorým opotrebovaním strojových súčiastok. Pri nedostatku maziva by dochádzalo k zvýšenému treniu medzi súčiastkami, čo by postupne viedlo k ich opotre
V strojárstve je kontrola hladiny oleja a maziva dôležitá z niekoľkých dôvodov. Prvým dôvodom je zabezpečenie správneho mazania strojových súčiastok, ktoré sú neustále v pohybe a vystavené vysokým teplotám a tlakom. Ak by bola hladina maziva príliš nízka, mohlo by dôjsť k zahriatiu súčiastok a ich poškodeniu. Ďalším dôvodom je prevencia pred opotrebením a skorým opotrebovaním strojových súčiastok. Pri nedostatku maziva by dochádzalo k zvýšenému treniu medzi súčiastkami, čo by postupne viedlo k ich opotre
V strojárstve je kontrola hladiny oleja a maziva dôležitá z niekoľkých dôvodov. Prvým dôvodom je zabezpečenie správneho mazania strojových súčiastok, ktoré sú neustále v pohybe a vystavené vysokým teplotám a tlakom. Ak by bola hladina maziva príliš nízka, mohlo by dôjsť k zahriatiu súčiastok a ich poškodeniu. Ďalším dôvodom je prevencia pred opotrebením a skorým opotrebovaním strojových súčiastok. Pri nedostatku maziva by dochádzalo k zvýšenému treniu medzi súčiastkami, čo by postupne viedlo k ich opotre