Strategická príručka ako zladiť program spoločenskej zodpovednosti so značkou
Príbeh Steva Jobsa, plný lekcií o inovácii, líderstve a osobných i firemných honotách, je preto pre čitateľa inšpiratívnym návodom a zároveň i poučením.
Táto kniha ovplyvní spôsob, akým si vyberáte finančného poradcu, investujete svoje peniaze a hodnotíte svoje výsledky.
Žít spokojeně, pracovat a tvořit v dnešním světě plném obrovského množství rozptylujících faktorů je obtížnější než kdykoliv předtím.
Myslíte si, že ste iba bezvýznamným anonymným kolieskom v obrovskej mašinérii? Pri svojej práci sa iba prispôsobujete a čakáte na pokyny od iných? Nerobíte to, čo by ste chceli a čo by vám prinášalo radosť? Tak to zmeňte!
V knihe Digitálna značka autor pomôže firmám nájsť spôsob, ako sledovať reakcie zákazníkov na internete a adekvátne na ne reagovať.
Táto kniha ponúka podrobný návod ako získavať inovatívne nápady, hodnotiť ich, zmeniť ich na stratégiu a potom ich realizovať. A navyše, nájdete tu návod na riadenie a zavedenie takých organizačných štruktúr, ktoré vám pomôžu „odvážne myslenie“ vo vašej spoločnosti dlhodobo udržať.
Čtyřhodinové tělo obsahuje kolektivní moudrost stovek špičkových sportovců, desítek lékařů a tisícovky hodin osobních experimentů, nad nimiž zůstává rozum stát.
Kniha Životná múdrosť má veľkú silu. Ponúka tisícročnú nadčasovú múdrosť, predestilovanú do najdôležitejších princípov a potom majstrovsky aplikovanú na súčasný spôsob života.
Malá skupinka privátních bankéřů vládne ze zákulisí světu. Ovládají nejen FED nebo ECB ale i nadstátní organizace UNO, Světovou banku, Mezinárodní měnový fond anebo BIZ. Manipulují ceny zlata i stříbra, naprogramovali krizi nemovitostí i bankovního sektoru a cíleně řídí svět na pokraj propasti.
Tento medzinárodný bestseller zrozumiteľne a s ľahkosťou odpovedá na najvážnejšie otázky života a tiež ponúka praktické rady, ktoré pomáhajú získať prosperitu, vitálnosť, šťastie a vnútorný pokoj.
Práve teraz sa ľudia cez blogy a komentáre vyjadrujú na webe k vašim produktom a službám, či prerábajú vaše reklamy na YouTube. Píšu o vás články do wikipédie a spájajú sa do skupín, ktoré sa volajú rovnako ako vaša spoločnosť či produkt, ktorý ponúkate. Toto všetko sú prejavy nového spoločenského javu, nazývaného spodná vlna.
Aké vlastnosti majú skvelí vodcovia? Kde sú jasné a jednoduché odpovede, ktoré potrebujeme pre každodenný pracovný život? A existujú vôbec také odpovede?
Vtesnať marketingovú stratégiu do 140 znakov dá zabrať aj ostrieľaným marketérom. V tejto knihe sa dočítate všetko čo potrebujete vedieť predtým, ako začnete tweetovať pod hlavičkou firmy.