Kvalitný detský tovar. V ponuke nájdete penové podložky pre deti, slintáčiky, bambusové plienky, bio bavlnené plienky, hrkálky, stavebnice, retro hračky, interaktívne knihy, figúrky, modely áut, detské školské tašky
Extrémne jemná osuška zo zmesi bambusovej viskózy a bavlny, tkaná v klasickej dutinovej väzbe. Dutinová väzba v spojení s použitým materiálom zaručuje výnimočnú jemnosť a nasiakavosť. Osušky XKKO BMB sú hygienické, nespôsobujú alergickú reakciu, bambusová viskóza je navyše antibakteriálna.
Extrémne jemný bambusový maznáčik zo zmesi bambusovej viskózy a bavlny tkanej v klasickej dutinovej väzbe. Bambusový maznáčik XKKO BMB je jemný, antibakteriálny a nespôsobuje žiadnu alergickú reakciu. Je neoceniteľným prostriedkom na upokojenie detí, pomáha navodiť pocit bezpečia a pohody, ktoré sú pre dieťa tak dôležité.
Extrémne jemný bambusový maznáčik zo zmesi bambusovej viskózy a bavlny tkanej v klasickej dutinovej väzbe. Bambusový maznáčik XKKO BMB je jemný, antibakteriálny a nespôsobuje žiadnu alergickú reakciu. Je neoceniteľným prostriedkom na upokojenie detí, pomáha navodiť pocit bezpečia a pohody, ktoré sú pre dieťa tak dôležité.
Extrémne jemná plienka zo zmesi bambusovej viskózy a bavlny tkaná v klasickej dutinovej väzbe. Dutinová väzba v spojení s použitým materiálom zaručuje výnimočnú jemnosť a nasiakavosť. Plienka XKKO BMB 70x70 má navyše, v porovnaní s
12 miestny veľký displej, automatické vypnutie, plastové tlačidlá, napájanie solárne / batérie, percentá, výpočet marže, krok späť, pamäť 3 tlačidlá, jednoduchý náhľad, GT suma, batérie AA 1,5
Súprava šesťhranných akvarelových ceruziek s vynikajúcou svetlostálosťou. Dodávaná v plastovom boxe spolu so strúhadlom. Dĺžka pastelky 175 mm, priemer pastelky 7 mm, šírka stopy 3 mm.
ČZ 175/501 Čezeta bol slávny dvojmiestny skúter s veľmi avantgardným designom, ktorý bol vyvinutý Českou zbrojovkou Strakonice. Jeho prototyp uzrel svetlo sveta v roku 1956 a jeho prvá séria vznikla o rok neskôr. Tento obdivovaný a nesmierne žiadaný motocykel sa vyrábal od roku 1957 do roku 1960 a následne bol nahradený modernizovaným typom ČZ 175/502 Čezeta.
Škoda Garde mala motor o objeme 1174 cm3 s výkonom 43 kW (55 koní) a štvorrýchlostnú prevodovku. Oficiálne predstavenie novej Škody Garde pre verejnosť prebehlo na strojárenskom veľtrhu v Brne v roku 1981, výroba bola potom zahájená v Kvasinách, do Bratislavy sa dodalo niekoľko desiatok rozložených sád. V roku 1982 sa vyrobilo 2854 áut a o rok neskôr 3856 áut. Výroba Garde skončila v roku 1984, kedy ju nahradila Škoda Rapid.
TOPGAL Školská taška má pevný, lisovaný chrbát. Vďaka polstrovaným ramenným popruhom nikdy neskĺzne z ramien. Hrudná pracka zabezpečí, že z chrbta padať určite nebude ani v zime. Konce popruhov vďaka magnetkám môžete pripnúť tak, aby neviali okolo tela. Do zadnej komory radíme ukladať dosky na zošity alebo najťažšie učebnice, do prostrednej komory potom ďalšie učivo ťažšie váhy. Predná komora je o niečo širšia a je v nej umiestnené ešte malé sieťové vrecko na zips a menovka. Predné vrecko je ideálne naprí
Populárna Škoda 105 L s guľatými prednými svetlami, ľudovo nazývaná „užovka“, je odvodenou variantou základného typu s nižšou kubaturou motoru. Vyrábala sa od roku 1976 do roku 1983 a po modernizácií, až do roku 1990. Všetkých verzií bolo od začiatku výroby až do jej konca vyrobených na 2 011 044 kusov. Táto verzia sa od „stodvacítkové užovky“ ďalej líši maskou, zadným spoilerom a kolesami (ozdobné chromové puklice).
Škoda 1202 bol automobil klasickej koncepcie, ktorý bol vyvinutý a vyrábaný vo vrchlabskom závode AZNP a bol takisto modernizovanou verziou predchádzajúceho typu Škoda 1201, od ktorého sa typ 1202 líšil predovšetkým štýlovejším prevedením karosérie.
Škoda Garde mala motor o objeme 1174 cm3 s výkonom 43 kW (55 koní) a štvorrýchlostnú prevodovku. Oficiálne predstavenie novej Škody Garde pre verejnosť prebehlo na strojárenskom veľtrhu v Brne v roku 1981, výroba bola potom zahájená v Kvasinách, do Bratislavy sa dodalo niekoľko desiatok rozložených sád. V roku 1982 sa vyrobilo 2854 áut a o rok neskôr 3856 áut. Výroba Garde skončila v roku 1984, kedy ju nahradila Škoda Rapid.